Skip to main content

نمایندگی فروش انواع تسمه های انتقال نیرو شامل تسمه وی بلت ، تایمینگ ، شیاری ، موتوری ، ماشینی و… ، انواع نوارهای نقاله شامل PVC , PU ، گریپ ، لاستیکی و …، تسمه تردمیل خانگی و باشگاهی و انواع خدمات آپارات تسمه و نوار نقاله در محل

گروه صنعتی مهیار ، اولین تسمه فروشی آنلاین کشور، با تنوع گسترده  تسمه های انتقال نیرو ، نوارهای نقاله و خدمات آپارات تسمه و نوار نقاله ، با تامین مستقیم از برندهای مطرح دنیا ، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است تا بسته به نیاز و سلیقه خود خرید مطلوبی را انجام دهید.

تنوع بالای تسمه صنعتی شامل انتقال نیرو ، انتقال مواد(نقاله) باعث ایجاد تنوع قیمت نیز شده تا باتوجه به قیمت، با بودجه مورد نظر خود خرید مناسبی انجام دهید.

فروشگاه تسمه آنلاین به عنوان یک منبع اصلی و معتبر در تأمین انواع تسمه‌ های صنعتی برای صنایع مختلف به طور ویژه برای تولیدکنندگان و کارخانه‌ها در ایران وارد عرصه شده است. این فروشگاه با ارائه تنوع گسترده‌ای از تسمه‌های مختلف با ویژگی‌های منحصر به فرد، مشتریان خود را قادر به انتخاب دقیق ترین و مناسب ترین تسمه‌ها برای نیازهای خود می‌سازد.

تیم ما به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد در تامین تسمه‌های صنعتی و ارتقاء آگاهی مخاطبان در خصوص مزیت‌ها و ویژگی‌های این منبع ، در خدمت شما عزیزان است .

تسمه انتقال نیرو یا تسمه تخت

 

تسمه انتقال نیرو (Power Transmission Belt) که با نام تسمه تخت/تسمه فلت یا تسمه انتقال قدرت نیز شناخته میشوند، از انواع تسمه‌های صنعتی هستند که در بسیاری از کارخانه‌ها و صنایع کاربرد دارند.

تسمه انتقال نیرو یک قطعه مکانیکی است که برای انتقال نیرو و حرکت بین دو محور یا بیشتر در ماشین‌آلات و سیستم‌های مختلف استفاده می‌شود.

این تسمه‌ها معمولاً از مواد انعطاف‌پذیر مثل لاستیک و یا چرم ساخته می‌شوند. طراحی و ساختار این تسمه‌ها به نحوی است که از افت سرعت جلوگیری کند.

تسمه انتقال قدرت با روکش‌های لاستیکی و مقاوم برای انتقال قدرت و جابه‌جایی قدرت در دستگاه‌های صنعتی به کار گرفته می‌شوند. به عبارتی تسمه انتقال نیرو وظیفه‌ی انتقال قدرت از موتور و یا هسته‌ی اصلی دستگاه به دیگر بخش‌های آن را به عهده دارد.

تسمه‌های تخت کمتر از سایر تسمه‌های صنعتی با محصولات و فراورده‌های تولید شده در صنعت تماس دارند؛ بنابراین نقش انتقال نیرو به بخش‌های مختلف دستگاه و نیز گاهی انتقال این قدرت به محصولات بر عهده‌ی نوار انتقال قدرت می‌باشد

 

 

  •  تسمه تخت یا فلت (Flat Belts)
  • تسمه‌ وی بلت یا تسمه ذوزنقه‌ای (V-Belts)
  • تسمه‌ تایمینگ (Timing Belts)
  • تسمه‌ شیاری (Poly-V Belts)
  • تسمه گرد پلی کرد
  • تسمه آجدار انتقال قدرت

پرکاربردترین انواع تسمه تخت

  • Habasit Swiss S250 (open end)
  • nitta TFL-10S (open end)
  •  تسمه انتقال نیرو Habasit Swiss HAT-12P
  • nitta TFL-15S (سراسری)
اخبار و اطلاعات صنعت بلبرینگ کشور